دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

پرتقالي

مطالب جالب

پرتقالي

تور تايلند

و مكان هاي ديدني آن

تايلند بناهاي تاريخي و جاذبه هاي توريستي:
پايتخت كشور تايلند بانكوك و اما يكي از شهرهاي زيباي تايلند ،كه يكي از زيبا ترين شهرهاي اين كشور است.تور تايلند در آسيا ي شرقي مي باشد و يكي از كشورهاي شرقي محسوب مي شود كه داراي جاذبه ي گردشگري فراواني مي باشد . كشور تايلند خيلي از آداب و رسوم و فرهنگش مانند كشورهاي شرقي و اين كشور به كشور و سرزمين لبخندها معروف است كه گردشگران زيادي براي تفريح و شادي به اين كشور سفر مي كند.از تفريحات پاتايا مي توان به ؛موج سواري – قايق سواري-غواصي –موج سواري-جت اسكي-اسكي روي آب اشاره كرد كه به دليل ساحل زيباي پاتايا مي باشد.
پاتايا(pattaya) يكي از شهرهاي ساحلي شرقي خليج تايلند مي باشد .اين شهر در ۱۶۵كيلومتري شهر بانكوك است كه با براي رفتن به آنجا با وسيله ي نقليه ي اتوبوس حدود دو ساعت و نيم مي باشد.اين شهر داراي سه فصل و آب و هواي گرم و خشك كه از نوامبر تا فوريه داراي ۵۰ درصد رطوبت و دماي ۲۰تا۳۰ درجه و رگبارهاي شدي اما كوتاه مدت مي باشد. و اما بهترين آب و هوا مربوط به فصول گرم و مرطوب مي باشد كه براي سفر به اين كشور بهترين فصل است كه داراي ۷۵ درصد رطوبت هوا و دماي ۳۰ تا ۴۰ درجه سانتي گراد و بارش باران به طور شديد و طولاني مي باشد كه هواي مطبوع و خوبي را ايجاد مي كند.پاتايا هر سال بالاي ۵ ميليون توريست و گردشگر جذب مي كند كه در زير به طور مختصر به اين جاذبه هاي توريستي مي پردازيم:
يكي از جاهاي ديدني” آلكازار شو “مي باشد كه داراي جاذبه هاي زيبايي است. شما مي توانيد شو هاي زيبا و نمايش ها و رقص هاي زيبا ي اين كشور و مليت هاي مختلف را مشاهده كنيد كه بدون ديدن اين شو ها و نمايش ها شما گردشگريتان را نا تمام گذاشته ايد و بي بهره مي مانيد.شما مي توانيد از رقص هاي جذاب اين نمايش ها لذت ببريد و چنان مات و خيره ي آن مي شويد و به وجه مي آيد ،كه لحظات خوبي از اين تور تايلند برايتان به يادگار مي ماند.


ميني سيام:
Mini siam))يكي از نزديك ترين محل ها به مركز پاتايا و داراي ماكت هاي زيبا و كامل از تمام آثار باستاني و جاذبه هاي گردشگري مشهور و معرف كل جهان مي باشد.
كه مشابه ي آنها را به صورت مينياتوري در هلند و تايوان مي توان مشاهده كرد كه بيش از ۱۰۰ماكت است،از آثار زيبا و معروف كشور ما ماكتهاي ؛برج آزادي-تخت جمشيد-برج ميلاد و جاهاي شناخته شده ي ديگر كه محبوبيت زيادي دارد ،برج كج پيزا و عبادت گاه زمردين بودا ازين دسته ماكتها مي باشد.
همه ي اين ماكتها كه دنيا را نشان مي دهد در يك پارك شكيل و زيبا قرار دارد.سيام در قديم همان كشور هزار بود.
باغ استوايي نانگ نوچ:
در جنوب ۱۸ كيلومتري شهر زيباي پاتايا ،باغ زيبايي قرار دارد ،در اين باغ طبيعت زيبا و گياهان و گل ها و درختان سرسبز و جالبي ديده مي شود كه از گل هاي تمام منطقه هاي جهان در اين پارك وجود دارد از گلهاي آن ؛گلهاي اطلسي و اركيده و نخل هاي زيبا و ….. را مي توان نام برد كه شرايط نگه داري را براي آن ها فراهم ساخته اند.
دنيا ي متفاوت زير آب:
در جنوب پاتايا آكواريومي به شكل تونل استوانه اي قرار دارد كه ۱۰۰متر طول دارد كه در آن ۲۰۰ گونه آبزي به تعداد ۴۰۰۰ موجود آبزي در آن موجود است.
معبد مدرن و جديد وانسون وارارام:
اين معبد يكي از مهم ترين عبادت گاه هاي پاتاياي تايلند، معبد وانسون وارارام مي باشد.اين ساختمان زيبا و نو بر گرفته از ساختمان هاي شيك و زيباي چين ،هند ،سوييس،ژاپن و ديگر كشور ها و تلفيقي از ساختمان ها و معماري هاي زيباي كشور هاي مختلف مي باشد.در اين معبد مديتيشن هايي انجام مي شود كه براي تايلندي ها خيلي مقدس و محترم مي باشد.به كساني كه به اين معبد در تور تايلند سر مي زنند توصيه مي شود از لباس هاي پوشيده كه شانه ها و پاهايشان به طور كامل پوشيده شده است (چه دامن بپوشند و چه شلوار)استفاده كنند.
جزيره ي مرجان پاتايا:
اين جزيره داراي سواحلي با شن هاي سفيد و زيبايي هاي منحصر به فرد است كه هر روز صب از ساحل پاتايا مي برد تا لب ساحل جزيره و بعد ازظهر گردشگران و مسافران را برميگرداند.اين جزيره داراي طبيعت بكري مي باشد كه در سواحل آن قايق هايي با كف شيشه اي موجود است تا گردشگران مرجان ها و جاذبه هاي دريايي را مشاهده كنند.در اين جزيره و ساحل و در درياي زيباي تتايلند امكان همه ي تفريحات درياي و ساحلي موجود است.
ساختمان مقدس حقيقت و پارك پاتايا و پارك آبي و چيانگ ماي و معبدهايش و ديگر جاذبه هاي ديگر……از جاهاي ديدني كشور تايلند براي گردشگران مي باشد.

هتل هاي تور تايلند:
تايلند يكي از جذاب ترين كشور هاي دنيا به حساب مي آيد كه در جنوب شرق آسيا واقع شده است اين كشور با جاذبه هاي گردشگري زيبا و جذابي كه دارد هر ساله توانسته گردشگران زيادي را در سراسر جهان به خود جذب كند و همين عامل سبب شده تا اولين صنعت اقتصادي در اين كشور گردشگري محسوب شود.تايلند به دليل داشتن مردمي بسيار مهمان نواز وخون گرم و با اخلاق به سرزمين لبخند شهرت يافته است.شهر هاي تايلند هر كدام به صورت جداگانه داراي جاذبه هاي گردشگري جذابي است كه از جمله مهمترين شهر هاي آن كرابي ، پاتايا، بانكوك ، پوكت به حساب مي آيد كه در هر يك از اين شهر ها هتل هاي مختلفي با امكانات و تجهيزات كامل جهت ارائه خدمات به گردشگران با قيمت هاي بسيار مناسب محيا مي باشد.برخي از اين هتل ها نزديك به سواحل جزاير تايلند هستند و دسترسي به آنها بسيارآسان مي باشد.شما در اين كشور از بين هتل هاي مختلف با خدمات عالي مي توانيد طبق سليقه و نيازتان هتل مورد نظر خود را انتخاب كنيد.كه در اين مطلب شما را با برخي از اين هتل ها جهت انتخابي راحتر آشنا مي سازيم تا از امكانات موجود در اين هتل ها از آگاهي بالايي برخوردار شويد و با انتخابي درست سفري به ياد ماندني را براي خود رقم زنيد.
هتل رويال كروان پوكت(Royal crown Hotel & Palm Spa Resort):
هتل رويال كروان كه هتلي است ۳ ستاره يكي از هتل هاي پوكت به حساب مي آيد.ظاهر اين هتل به شكل ويلايي مي باشد كه از معماري خاص و زيبايي برمند است.اين هتل به اندازه يك كيلو متر از ساحل زيباي پاتونگ فاصله دارد.همچنين به اندازه چند دقيقه پياده روي تا مركز خريد جانگ سيلون فاصله دارد.مكان اين هتل در تپه ي پاتونگ كه تپه ي زيباي است و بين درختان گرمسيري واقع شده است.كه از بالكن هاي اين هتل مي توانيد از مناظر زيباي بهرمند شويد همچنين درياي آندامان نيز از بالكن هاي هتل صحنه ي زيبايي را در بر دارد.
اين هتل داراي امكاناتي نظير استخري روباز به همراه سونا و جكوزي مي باشد كه خدمات ماساژ را نيز شامل مي شود.براي ميهمانان در اين هتل ميز بيليارد فراهم شده و داراي رستوراني است كه در اين رستوران ارائه خدمات با انواع غذاهاي تايلندي و بين المللي صورت مي گيرد و كاركنان در اين هتل به دو زبان تايلندي و انگليسي مسلط هستند.در اين هتل اتاق ها شامل تهويه هوا مي باشند. اين هتل خشك شويي ، گاو صندوق ، و داراي آسانسور نيز مي باشد. ولي فاقد اينترنت مي باشد. شما مي توانيد از هتل در مواقع نياز ماشيني كرايه كنيد.


هتل پول من جي پاتايا (Pullman pattaya Hotel G):
هتل ۵ ستاره پول من پاتايا هتلي است ساحلي كه براي علاقمندان به هتل ساحلي بسيار مناسب است.اين هتل امكانات كاملي را شامل مي شود. و معماري آن به شكل تايلندي بوده و دكوراسيون داخلي اين مجموعه به صورت امروزي و بسيار شيك مي باشد همچنين پنجره هاي بزرگي با نور كافي به همراه تلوزيون هاي بزرگ و حمام شامل وان را دارا مي باشد. يك كيلو متري اين هتل معبد مقدس حقيقت پاتايا مي باشد كه به راحتي مي توانيد به اين مكان دسترسي داشته باشيد.شما با اقامت در اين هتل مي توانيد براي خود و همراهانتان تعطيلات منحصر به فردي را پيش رو داشته باشيد.
در اين هتل امكانات زيادي براي گردشگران فراهم شده از جمله ۲ استخر روباز به همراه خدمات ماساژ،باشگاه بدنسازي ،اتاقي براي بازي هاي كودكان ،اينترنت رايگان ،پاركينگ و رستوراني با انواع غذاهاي بين المللي مي باشد.
در هتل پول من جي پاتايا امكانات ويژه و منحصر به فرد ديگري كه وجود دارد شركت در كلاس هاي يوگا ،نقاشي سنتي همچنين طراحي روي پارچه مي باشد.فاصله اين هتل به پايتخت تور تايلند يعني بانكوك به اندازه ۳۰ دقيقه مي باشد.

هتل هاي ۵ ستاره بانكوك معمولا به مراكز خريد بانكوك واقع شده در خيابان سوخوميت قرار دارند.اگر در نزديكي فرا رسيدن كريسمس به اين مكان سفر مي كنيد اتاق خود را از قبل رزرو كنيد زيرا در اين زمان هتل هاي پوكت بسيار شلوغ مي شوند.و تهيه اتاق را براي شما سخت مي كند.امكانات هتل هاي پاتايا بسيار خوب مي باشد وهمچنين هتلي زيبا مي باشد.بين جزاير و سواحل بسيار زيبا هتل هاي سامويي قرار دارند.

رستوران هاي تايلند :
در اين متن هدف آشنا سازي شما با برخي از رستوران هاي معروف در تايلند مي باشد.غذاهاي موجود در اين كشور طرفداران زياد دارد و اين كشور به دليل قرار گرفتن بين چين و هند غذاهايي با تركيب اين دو كشور را دارا مي باشد.و در تايلند بر حسب ضرب المثل بيان شده در اين زمينه كه مي گوييد در هيچ كس گرسنه نمي ماند.وآشپزي در تايلند يكي از پر طرفدارترين سبك هاي آشپزي به حساب مي آيد.
در تايلند وعده هاي مشخصي از پيش تعيين نشده و در هر لحضه مي توان اراده كرد به تهيه غذا در تايلند كه اين غذاها بخار پز شده و يا اينكه آنها راتفت مي دهند.در آشپزي تايلندي موادي هستند كه تعيين كننده طعم آشپزي در اين منطقه مي شود كه به معرفي اين مواد در اين مطلب مي پردازيم از جمله:
آب ليمو،سس ماهي،زدرچوبه،زيره سبز،ريحان،فلفل سياه،تمر هندي،زنجبيل،نارگيل،فلفل قرمز،برگ ليمو،سير كه اين مواد در اين منطقه مرسوم مي باشند.كه شما مي توانيد براي تست اين غذاها به رستوران هاي موجود در تايلند مراجع كنيد.كه در اينجا به معرفي چند رستوران در تور تايلند مي پردازيم:
رستوران بان خانيتا بانكوك:
رستوران Baan Khanitha restaurant 4 شعبه را شامل مي شود كه sukhumvit 23كه رستوران اصلي مي باشد فضاي گرم و دنجي را براي ارائه خدمات محيا ساخته است. اين رستورا كه در باغي مي باشد داراي دكور هاي زيبا و عتيقه مي باشد.


رستوران بعدي كه sathorn نام دارد در جاده ساتورن قرار دارد .كه گالري خانيتا در اين رستوران موجود مي باشد كه اين گالري هنرمندان محلي و بين المللي را به صورت نمايشگاهي براي بازديد كنندگان قرار مي دهد.اين رستوران علاوه بر دارا بودن پاركينگي با ظرفيت بالا مي توانيد در آن لذت طعم قهوه تايلندي را كه در اين منطقه نوشيدني گياهي محسوب مي شود را بچشيد.كه كيك خانگي و ميوه نيز به همراه آنها مي توان سرو كرد.
Sukhumvit 53:كه داراي سالن هاي غذا خوردي به صورت طبقاتي و مدرن مي باشد.شما در اين رستوران مي توانيد غذاهاي را سرو كنيد.مو از خدمات خوب اين رستوران بهرمند شويد.اين رستوران نيز داراي سر آشپزي مي باشد كه به غذاهاي بين المللي مسلط است.
Asiatique: اين رستوران نيز يك شعبه ديگر به حساب مي آيد كه خدماتي عالي را براي مراجعه كنندگان به همراه دارد و نيز داراي غذاهاي تايلندي دلپذير مي باشد.كه بين شعبه هاي گفته شده جديد ترين شعبه به حساب مي آيد.
اين رستورا واقع شده در اسكله رودخانه مي باشد كه براي رفتن به اين رستوران از قايق مي توان استفاده نمود.و مي توان گفت اين رستوران در مركز خريد اسيا تيك ريور فرانك بانكوك مي باشد.
رستوران گلس هاوس پاتايا(the glass house):
اين رستوران با فضايي منحصر به فرد و زيبا كه جزء رستوران هاي زيبا و معروف پاتايا به شمار مي رود.طراحي رستوران گلس هاوس پاتايا به شكل خانه اي شيشه اي است كه اين خانه روبه روي درياست همراه با نسيمي خنك با وجود درختان كاج و محوطه اي آرام و عاشقانه اي را ساخته است. و مكان آن در خارج از شهر مي باشد.در تعطيلات تابستان اين رستوران براي غذا خوردن مكان مناسبي است.و شما مي توانيد در اين رستوران انواع غذاهاي دريايي و تايلندي براي سرو كردن محيا است.روي ديوار ها و درهاي اين رستوران نقاشي هاي آبرنگي كشيده شده همچنين با خاص بودن سبك صندلي ها در اين رستوران محوطه رستوران را به سبك اروپايي تبديل كرده است.اين رستوران با تعداد ۲۰۰ صندلي از سبك آشپزي تور تايلند و غربي منوي گسترده اي را دارا مي باشد.ارائه خدمات و غذا در اين رستوران با قيمت هاي مناسب در اختيار مهمانان قرار مي گيرد.و اين نكته را در نظر داشته باشيد كه اين رستوران در روز هاي باراني تعطيل مي باشد.


رستوران رويال كريف روم پاتايا (ROYAL GRILL ROOM & WINE CHLLAR):
اين رستوران كه در هتل رويال كليف واقع شده است، رستوراني معروف و منحصر به فرد به حساب مي آيد.شما در اين رستوران مي توانيد غذاهاي دريايي با كيفيت عالي و همچنين غذاهايي شامل گوشت هاي با كيفيت وارداتي را سرو كنيد.رستوران رويال كليف پاتايا شامل انبار نوشيدني مي باشد كه ۱۰۰۰ نوع نوشيدني متفاوت را مي توان در اين انبار نوشيدني يافت.اين رستوران داراي دكوري چوبي است و صندلي هايي از جنس چرم و داراي نوري ملايم مي باشد و شما مي توانيد در اين رستوران از ديدن منظرهاي زيبايي رو به دريا و كوهستان آن لذت ببريد.ارائه خدمات و پذيرايي از ميهمانان در اين رستوران با قيمت هايي مناسب صورت مي گيرد.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 11:34 | لينك  |  نظر بدهيد


تور دبي

با شرايط استثنايي براي شما

يكي از مهمترين كشورهايي كه همه ساله تعداد زيايد از ايراني ها به انجا سفر مي كنند كشور امارات و شهر دبي مي باشد.تور دبي هميشه رد ايران از جذابيت هاي بالايي برخوردار بوده و مي توان گفت جز يكي از پر طرفدارترين تورهاي مسافرتي به شمار مي رود.شما نيز اگر علاقه مند هستيد به كشور امارات سفري داشته باشيد  و زا ديدني هاي اين كشور از نزديك بازديد نماييد پيشنهاد مي كنيم توسط مجموعه اير توريست اقدام به تهيه يك تور دبي براي خود نماييد . ما سعي نموده ايم تا با بالاترين كيفت ممكن شرايط سفر را برايتان مهيا نماييم.در زير اطلاعات كاملي در مورد اين كشور و مراكز خريد و ديدني هاي آن براي شما علاقه مندان قرار داده ايم .

هتل ميراژ امارات:
يكي از هتل هاي تور گردشگري امارات كه داراي خدمات خوبي بوده كه يكي از بهترين هتل هاي خاورميانه محسوب شده كه داراي چند رستوران مجهز است كه با توجه به قيمتي و كيفيت آن رستوران نينا معروفيت بيشتري داشته . فضاي سبز مجهز براي بازي كودكان فراهم شده كه در باغ به همراه كلوپ بازي و همچنين استخر و ساحل اختصاصي يكي ديگر از ويژگي هاي اين هتل در تور دبي امارات  است.

هتل دلمون امارات:
يكي از معروف ترين هتل هاي كشور امارات واقع در شهر دبي هتل delmonاست كه با با هزينه اي مناسب ميتوان در آن اقامت گرفت . يكي از مراكز خريد و تجاري شهر به نام al ghuraدر كنار اين هتل بنا شده .همچنين فاصله ي اين هتل تا فرودگاه ۵ كيلومتر است . نزديكي اين هتل به آبنماي شهر دبي طبيعتي لذت بخش را براي مسافران و گردشگران و همينطور كاركنان اين مكان بوجود آورد تا هم در آن به گشت و گذار بپردازند و هم به خريد بپردازند. متروي Al Riqaو برج ساعت دبي در كنار اين هتل يكي از ويژگي هاي عالي اين هتل محسوب شده.
براي رفتن به ساحل سرويس رايگان داده شده تابه راحتي مسافران به ساحل و مراكز تجاري و مراكز خريد بروند. در اكثريت مواقع در مراكز خريد نمايشگاهي براي رفاه حال مسافران برپاشده . براي رفت و آمد به فرودگاه از ترانسفر رايگان استفاده شده .
در اين رستوراني با غذاهاي عربي، فيليپيني و ايراني با سرو كردن انواع خوراك هاي متنوع است
* هتل city seasons hotel امارات:
در مركز پايتخت كشور امارات هتل سيتي سيزن واقع است كه در مجاور آب نماي معروف تور دبي ساخته شده .هتلي با ۸۰ سوئيت و اتاق مجلل و به طور كامل و مبله با امكانات رفاهي كامل تشكيل شده كه با نزديكي مراكز تجاري وخريد مسافران ميتوانند با ۵ دقيقه به مركز معروف تجاري واقع در مركز شهر برسند و به خريد بپردازند و كليه ي جاذبه هاي ديگر شهر را ببينند.
اين هتل مجهز به يك رستوران ويژه غذاهاي تايلندي است كه ميتوانند شب هايي رويايي در كنار عزيزانشان سپري كنند. كافي شاپ مخصوص غذاهاي سبك در كنار آن واقع شده و همچنين فاصله فرودگاه تا هتل سيتي ده دقيقه مي باشد.


هتل city star كشور امارات:
هتل سيتي استار واقع در مركز شهر و نزديك اماكن تجاري تور دبي واقع شده. نزديكي اين هتل به فرودگاه يكي از مزيت هاي فوق العاده آن است كه با استفاده از سرويس ترانسفر ميتوانند به راحتي در فرودگاه واقع شوند. موقعيت مناسبي كه اين هتل با مراكز خريد و تفريحي شهر داشته به طوريكه كليه ي رفاهيات مسافرين و گردشگران فراهم آورده . پذيرش در اين هتل به صورت ۲۴ ساعته با رفاهيات كامل و استاندارد جهاني در آن رعايت شده.لوازم خواب و سرويس حمام و ملزومات گردشگران به طور كامل مهياست و درب اتاق ها به قفل الكترونيكي مجهز و قابل استفاده است . هزينه اي كه پرداخت ميشود مختص به اتاق است و صبحانه اي در بهترين تريا با تنوع بالا سرويس شده. اين هتل مجهز به ۴ تريا و رستوران مجهز است . يكي ديگر از مكان هاي قابل استفاده در اين هتل دارا بودن باشگاه است كه براي كليه مسافران قابل استفاده بوده.

هتل برج العرب :
يكي از مدرن ترين و گرانترين و مجهزترين هتل هاي دنيا بوده . اكثر هتل هاي گردشگري امارات به اين هتل مشرف هستند .هتل برج العرب يكي از نمادهاي مدرن در امارات است.
بايد ذكر كرد هركدام از به اصطلاح اتاق هاي اين هتل مجلل يك خانه به حساب مي آيند چون هم وسعت وبزرگي دارند و هم مجهز به كليه ي وسايل و ملزومات بوده كه به سبك خاصي معماري وطراحي شدند. اكثريت مهمانان و مسافران اين هتل از افراد ثروتمندو اشراف هستند. بعد از رزرو كردن در اين هتل يك ماشين ليموزين براي شما حاضر شده تا به راحتي با آن به گردش برويد.
اتاق هاي اين هتل شامل ۲۰۲ عدد بوده كه در برج العرب ۲۸ طبقه اي جاي گرفته اند. هتل برج العرب شامل ۶ رستوران مجلل به همراه رستوران دريايي بسيار زيبا و معروف است.
يكي از ويژگي هاي خاص اين هتل از نظر جاذبه براي تور گردشگري امارات حضور ستارگان و بازيگران سيمپنماي هاليوودي است . فضاي رستوران به دليل تجملي بودن بيشتر براي زوج هاي جوان مناسب است .با داشتن ساحخل اختصاصي و كنفرانس هاي كاري و سالن ورزشي و پاركينگ و … اتز امكانات اين هتل زيبا و مدرن است.

رستوران انار ايراني:
يكي از رستوران هاي شهر دبي براي افرادي كه با تورگردشگري امارات به تور دبي مي آيند كه بسياري از آنها ايراني ها هستند كه با استقبال زيادي به اين رستوران سنتي و قشنگ امده . اين رستوران به برج العرب يكي از چشم انداز هاي زيباي دبي و همينطور برج هادي در ديد قرار دارد. غذاهاي اين رستوران يكي از لذيذترين و متنوع ترين غذاهاي ايراني و عربي را در خاورميانه دارد.

رستوران ايراني زيتون:
يكي ديگر از زستوران هاي ايراني با محيطي شيك و بزرگ و زيبا به همراه دكور طراحي شده ي زيبا و ميز و صندلي هاي مدرن براي گردشگراني كه به كشور امارات مي آيند فراهم شده. اين رستوران ايراني يكي از بهترين رستوران ها را دارد.

رستوران گلستان:
اين رستوران داراي غذاهاي فوق العاده در مكاني خاص و زيبا سرو شده . يكي از ويژگي هاي اين رستوران كه به موفقيت آن افزوده است درست كردن خوراك هاي ايراني است كه آنرا به محيطي اصيل و مناسب تبديل كرده

رستوران pier chick
اين رستوران براي گردشگراني كه به دنبال مكاني رويايي و رمانتيك هستند مناسبت داشته. در اين رستوران شيك و مدرن عذاهاي لذيذي را سرو كرده كه آن را به يكي از بهترين و رويائي ترين رستوران هاي تور گردشگري امارات تبديل كرده .منظره ي چشم نواز اين رستوران ديدن برج العرب است كه در حين غذاخوردن از آن لذت ميبرند.

ويژگي هاي رستوران هاي تور گردشگري امارات:
در دبي واقع در كشور امارات به دليل گردشگران و مسافران داراي رستوران هاي بسيار متنوعي هستندو بيشتر رستوران ها در هتل ها واقع هستند و برخي ديگر از آن ها در خيابان ها قرار گرفته اند كه غذاهاي لذيذ به سبك ايتاليايي، مكزيكي، كشورهاي خاورميانه و مديترانه و حتي ژاپني را ميتوان يافت.اكثريت اين رستوران ها از ۶ غروب آماده ي پذيرايي از مهمانان و مسافران بوده و در تمام طول هفته فعاليت داشته.

رستوران شبستان:
بهترين رستوراني كه ايراني بوده شبستان است . اين رستوران با سرو كردن دسرها و بستني، فالوده با زعفران و گلاب همچنين غذاهايي همچون چلوكباب با ماست خانگي و نان داغ تازه و پيش غذاهاي به يادماندني خاطره اي به گردشگران داده.

از رستوران هاي ايراني كه براي تور گردشگري امارات در تور دبي هستند ميتوان به اسامي زير اشاره كرد:
رستوران البرز، رستوران دريا، رستوران ايران زمين، رستوران آشپزخانه پارسي ايراني، رستوران گلستان، رستوران حاتم، رستوران سربند، رستوران شهرزاد، رستوران آبشار
رستوران صدف:
با وارد شدن در اين رستوران ميتوان فضايي سنتي را با مهمان نوازي به سبك ايراني ديد كه بسيار لذت بخش بوده با صميمتي كه در كاركنان و خدمات واقع در آن ميتوان دريافت.
در اكثر رستوران هاي دبي به دليل ويژگي هاي مشابهي كه بين غذاهاي ايراني و لبناني و بي نيست بيشتر غذاهاي ايراني و لبناني سرو شده ولي در رستوران هاي بزرگ غذاهاي كشورهاي ديگر براي افرادي كه از تور گردشگري مي آيند صرف ميشود.

در دبي تنوع زيادي در رستوران هايش وجود دارد كه با تمامي سليقه ها مطابقت دارند. از ويژگي هاي اين رستوران ها واقع شدن زير نور ماه در شب در كنار ساحلي زيبا با منظره اي دلنواز كه همراه با سفارش دادن غذاي مورد نظر به خوردن در اين محيط زيبا پرداخته.

رستوران pierchic
اين رستوران واقع در خليجي لاجوردي است كه در فضايي رمانتيك و بدون سروصدا به عنوان يكي از بهترين رستوران هاي دريايي درتور دبي شناخته ميشود.

رستورانEauzone
رستوراني با غذاهاي آسيايي با فضايي مدرنو فوق العاده زيبا درون استخري از آب زلال با مسيري پيچ در پيچ براي رسيدن به درب قبل از ورود به زيبايي آن افزوده است و خاطره اي زيبا را در ذهن مسافران مي نگارد.

از ويژگي هاي رستوران هايي كه براي تور گردشگري امارات فعاليت ميكنند كيفيت بالاي آنها در غذا درست كردن و خدماتي كه ارائه ميكنند بوده تا بتوانند آن را با غذاهاي بين المللي براي جذب توريست ها مورد توجه قرار دهند.

چشمه رستوران لبناني
رستوران كلاسيك با بهترين طراحي دكوراسيون در دبي واقع شده كه از غذاهاي لبناني سرو شده . تعداد بيشماري از غذاهاي لبناني معروف را به انتخاب با طعم و مزه هاي انتخابي براي مهمانان فراهم آورده. اين رستوران براي گردشگران داراي دكور مدرن بوده.

مراكز خريد تور دبي و امارت:
دبي كه مركز امارت محسوب مي شود و به عنوان شهر تجاري كل دنيا معرفي شده است هر چقدر هم بخواي در آن گشت و گذار كني براي خريد هنوز هم وقت كم مي آوري و از از صبح تا نصفه هاي شب در اين شهر از امارت مي توان خريد كرد و كساني كه رابطه ي خوبي با خريد دارند و به دنبال بهترين و مناسب ترين لباس و لوازم آرايش وبهداشتي، لوازم خانگي و طلا و مواد خوراكي و لوازم ورزشي و لوازم ديگر در اين كشور و به خصوص دبي پيدا مي شود .دبي را از نظر اقتصادي در حد بالايي دانسته اند ،زيرا بسياري از كارهاي تجاري خاورميانه در اين شهر انجام مي شود و حتي ايران براي به صرفه بودن اجناس خود را از دبي مي خرد كه هم از لحاظ كيفيت و هم از لحاظ قيمت مناسب است از تمام كشورهاي دنيا اغلب ديده شده كه به آنجا مي آيند هم در راه كسب در آمد و تجارت موفق باشند و براي خريد مناسب است .
از مراكز خريد دبي مي توان به موارد زير اشاره نمود:
۱-تور دبي مال:شناخته شده ترين و بزرگترين و بهترين مركز خريد دنيا محسوب مي شود اين مكان روزانه شاهد تعداد زيادي مشتري مي باشد كه از زيور آلات گرفته تا مواد خوراكي و غذايي در اين بازار يافت مي شود كه داراي يك پيست اسكي مي باشد و يك آكواريوم زيبا كه از ميان آن عبور مي كنيد در آن تونلي تعبيه شده است كه در اكواريوم كوسه ماهي نهنگ و دلفين و تمام موجودات دريايي يافت مي شود .در اين مكان از امارت آنقدر جاذبه ي گردشگري و توريستي و خريد دارد كه هيچگاه گردشگران عزيز از سفر به اين خطه خسته نمي شوند و در اين بازار از برند هاي معروف ؛ورساچ-گوچي-بربري-دولچه –گابانا-ليو ويتوان –شنل-ديور . ديگر ماركه ها يو برند هاي معروف در اين كشور يافت كه مي شود كه به طور رسمي يكي از قوي ترين شعبه هاي اين ماركها مي باشد و اين كشور و خريد در آن از كارهاي مهم مارك بازان مي باشد و كساني كه دوست دارند همواره از لوازم مارك اسفاده كنند و يا لباس هاي كارك مي پوشند يكي از جاهاي مطمئن براي خريد اين گونه افراد مي باشد و مطمئناً از خريد در اين مركز خسته نمي شوند.
مركز خريد ابن بطوطه:
يكي از مراكز مهم خريد در امارت و به عبارتي تور دبي “مركز ابن بطوطه ” مي باشد كه در اين مكان شش تيمچه وجود دارد كه اصلي مي باشد كه سبك و شيوه ي معماري آن را ابن بطوطه از گشت و سفر در كشورهاي عربي آن را به دست آورده است كه وي يك جغرافي دان و جهانگرد است كه هر كدام از اين تيمچه ها داراي نوعي از محصولات مي باشد كه از جمله ي آن مي توان به از غذا هاي لذيذ ي كه در آنجا وجود دارد لذت برد كه از كشورهاي مختلف چيني و هندي مي باشد.و در اين مركز خريد براي گردشگران عزيز جاذبه هاي تفريحي زيادي نيز دارد به خصوص براي كودكان جاي مناسبي براي تفزيح هست و از آنجا ماندن هيچوقت شما خسته نميشويد و در سفر به گردشگران رفتن به اين مكان را توصيه مي كنيم كه به آن كيد سيتي مي گويند.


مركز خريد امارت:
در اين مركز خريد كه شعبه هايي از۵۶۰ برند جهاني مي باشد. كه شعبه هايي از هايپر ماركت كارفور ،فروشگاه هاي لباس طراحان مد و زيبايي،لوازم ورزشي و الكترونيك و خانگي در آن مي باشد كه اگر وارد آن شديد كه بايد چندين ساعت در آن گشت و گذار كنيد و براي آن وقت بگذاريد .كه داراي سالن هاي تفريحي و هتل مي باشد از جمله سالن بولينگ و سينما و پيست اسكي مي باشد.
ديره سيتي سنتر:
كه داراي معماري زيبا و شكيلي در اين كشور دارد كه گردشگران زيادي را از سراسر دنيا مجذوب خود مي كند.
دبي مارينا مال:
در اين مكان عده ي زيادي براي بخاطر نزديك بودن به دريا و ساحل زيبا در كنار بار فروشي و قهوه سرا هاي شكيل داراي فضاي زيبايي مي باشد كه گردشگران زيادي را به سمت تور دبي يا كشور امارت جذب مي كند.
مركز خريد مير دف:
در اين مركز خريد از كشور امارت كه كمي از مركز شهر دور است و براي كساني كه مي خواهند در جاي خلوت و با خيال مطمئن خريد كنند بهتر است به ديدن و خريد در اين فروشگاه بيايند.
دبي فستيوال سيتي:
كه به آن شهري در شهري ديگر مي گويند كه در آن همه چيز يافت مي شود چه از كار ،تحصيل و زندگي و اوقات فراغت و سرگرمي براي چرخيدن و گشتن در اين مكان مناسب است.و ديگر بازار هاي در دبي و امارت.

نوشته شده توسط مهران در ساعت 11:33 | لينك  |  نظر بدهيد


تور فرانسه

و ديدني هاي بي نظير آن

فرانسه يكي از زيباترين و با كلاس ترين كشورهاي اروپا به شمار مي رود كه داراي فرهنگ و تمدني منحصر به فرد است.همه ما نام پاريس را شنيده ايم و همه مي دانيم كه پاريس به شهر عشاق معروف است. شايد بسياري آرزوي ديدن اسن شهر را حتي براي  يك بار از نديك داشته باشند.حتي قدم زدن معمولي در سطح خيابان هاي پاريس هم مي تواند بسيار جذاب و لذت بخش باشد چه برسد كه بخواهيد به صورت توريستي از مكان هاي ديدني و مهم ان نيز بازديد نماييد.معمولا افرايد كه با تور فرانسه به اين كشور سفر مي كنند حتما و حتما سري هم به پاريس خواهند زد.

تور فرانسه

پاريس شهري زيبا كه از آثار تاريخي زيادي پر شده است. از موزه معروف لوور گرفته تا برج ايفل كه شهرتي جهاني دارد.از معروف ترين كليساهاي اروپا كليساي نتردام است كه در اين شهر قرار دارد.و معروف ترين و گران ترين خيابان اروپا كه شهترتي جهاني يافته خيابان شانزه ليزه است.پاريس را شهر مد و فرهنگ نيز مي نامند و مي توان گفت هر نوع مد و مدلي در پوشش ابتدا از اين شهر نشات مي گيرد.شما در اين شهر مي توانيد تنوع بالايي از مسافرخانه ها و هتل ها را بيابيد كه در رنج ها و كلاس هاي مختلف اماده ارائه خدمات به شما هستند.با هم به معرفي كامل تري از چند مورد از ديدني هاي اين شهر مي پردازيم :

اولين و زيباترين مكاني كه مي توانيد در پاريس مشاهده كنيد به نظر من برج ايفل است. برجي به بلنداي ۳۲۴ متر كه داراي ۱۶۶۵ پله است.اين برج در بزرگداشت يكصدمين سال از انقلاب فرانسه ساخته شد. نام ايفل نيز از نام سازنده ان گرفته شده است.اين برج جز عجايب هفتگانه جهان مي باشد و تنها نماد شهر پاريس نيز از نظر مردم مي باشد.در ساخت اين برج حدود ۳۰۰ كارگر و در طي دو سال زمان مشغول به كار بوده اند.

اما به سراغ يكي ديگر از آثار معروف در پاريس مي رويم و ان هم جايي نيست جز كليساي نتردام. اين كليساي زيبا  از مهم ترين بناهاي تاريخي و مذهبي پاريس است . نام نتردام به معناي بانوي ما است.معماري به كار رفته رد اين كليسا واقعا منحصر به فرد و خيره كننده است و در ميان ساير كليساهاي اروپا جز زيباترين و قديمي ترين انها محسوب مي شود.در اين كليسا شما دو برج دو قلو را ملاحضه خواهيد كرد كه  درااي ارتفاعي در حدود ۷۰ متر هستند.ناقوسي كه در اين كليسا قرار گرفته در حدود ۱۳ تن بوده و بزرگترين ناقوس در ميان ساير كليسا ها مي باشد.درون حياط اين كليسا شما شاهد تعداد زيادي از مجسمه هاي سنگي و قديم خواهيد بود.

تور فرانسه

تا اينجاي كار فكر كنيم كه تور فرانسه شما سراسر از لذت و زيبايي بوده است.حال با هم سري هم به موزه معروف لوور بزنيم. اين موزه در سال ۱۷۳۹ ميلادس تاسيس شد و در ميان ساير موزه هاي معروف جهان جز پر بازديد ترين ها به شمار مي رود.اكثر آثار ي كه شما رد اين موزه مي توانيد ملاحضه نماييد درابره فرهنگ و تاريخ و هنر است.از بخش هاي زيباي موزه مي توان به همان ورودي ان اشاره كرد كه داراي معماري بسيار خاص و منحصر به فردي است.

به جاي حساس سفر مي رسيم .بله اين بخش را فكر كنم خانم ها بيش از همه مي پسنند و ان هم ديدن از مغازه هاي لوكس و خريد كردن است. بله مي خواهيم به خيابان شانزه ليزه برويم خياباني كه پر است از زرق و برق هاي مختلف .شما بهترين ها و لوكس ترين را تنها در شانزه ليزه مي توانيد بيابيد.خياباني با طول ۲ كيلومتر كه در ان گران ترين برندهاي دنيا در مقابل چشمان شما در حال رژه رفتن هستند.علاوه بر مغازه ها و پاساز هاي مدرن و شيك شما م يتوانيد انواع رستوران ها و كافي شاپ ها را در طي مسير بيابيد و بهترين و با كيفيت ترين غذاهاي زندگيتان را در اينجا ميل نماييد.

 

تور فرانسه خود را با ديدن از تاق پيروزي كامل كنيد . اين اثر به ياد  سربازاني بوده است كه در طول تاريخ براي فرانسه جنگيده و جان خود را زا دست داده اند.تاريخ ساخت اين اثر بر مي گردد به سال ۱۸۰۶ و توسط فردي به نام ژان شارگين ساخته شد.ارتفاع تاق در حدود ۵۰ متر و عرض آن نيز حدود ۴۵ متر است.

از پاريس بيرون مي آييم و به يكي ديگر از مناطق زيباي فرانسه مي رويم يعني شهر شامونيكس.اولين بازيهاي المپيك زمستانه در سال ۱۹۲۴ در اين شهر برگزار گرديد. در اين شهر شما مي توايندداز بلندترين كوه اروپاي غربي ديدن نماييد يعني كوه مونت بلانك.علاقه مندان به ورزش هاي زمستاني در اين شهر مي توانند از امكاناتي كه براي اين منظور قرا گرفته است نهايت لذت را ببرند.

اگر دوست داريد به شهري ساحلي در فرانسه سفر كنيد ما نيس را پيشنهاد مي كنيم. تور فرانسه شما با رفتن به شهر نيس رنگ و بويي خاص به خود خواهد گرفت .اين شهر زيبا در ساحل درياي مديرتانه واقع شده است و همه ساله گردشگران زيادي را به خود جلب مي كند.معروف ترين بخش شهر همان ساحل ان مي باشد .قطعا هتل هاي ماسه اي ساحل نيس از زيباترين و رويايي ترين مكان هاي دنيا به شمار مي روند.

تور فرانسه

كن نام يكي ديگر از شهر هاي معروف و ديدني فرانسه است و حتما نام كن را بيشتر همراه با كلمه جشنواره شنيده باشيد . بله معروف ترين جشنوراه ها در اين شهر برگزار مي گردد.معروف ترين آنها جشنواره فيلم كن است .شعار معروف مردمان اين شهر اين است : زندگي يك جشنواره است.در كنار اين اتافق كه باعث شهرت اين شهر شده نمي توان به سادگي از كنار سواحل آرام و زيباي كن گذشت.

در ادامه در مورد جاذبه هيا گردشگري فرانسه و امكاناتي كه به شما در تور فرانسه ارائه مي شود خواهيم گفت و در همين بخش اطلاعات كاملياز آژانس هاي ارائه دهنده اين سفر نيز برايتان قرار خواهيم داد.

گردشگري فرانسه:
محيط زيست:
شايد بتوان فرانيه را جز معدود كشورهايي دانست كه در امر نگهداري از محيط زيست پيشرو بوده است.اين كشور همواره حفظ و نگهداري از محيط زيست را از اولويت هاي خود مي دانسته.در سال ۱۹۱۷ وزارتخانه اي برايحفاظت از محيط زيست در اين كشور به وجود آمد.از يك قرن پيش فرانسويان به دنبال ايجاد كشوري قانونمند و منظم بوده اند و البته در اين زمينه موفق هم شده اند.
نياز به گفتن نيست كه كشورهاي صنعتي چنين برابر ساير كشورها به محيظ زيست لتمه وارد مي كنند.همانگونه كه مي دانيد كشور فرانسه نيز از كشورهاي توسعه يافته است و صنعت آن بسيار پيشرفته است ولي با اين حال از نظر توليد دي اكسيد كربن در دنيا رتبه هفدهم دنيا را دارد و اين رتبه براي چنين كشوري واقعا عالي است.پس از آنكه در سال ۱۹۷۳ با نوعي بحران نفتي روبه رو شد ،تصميم گرفت كه كم كم به سمت انرژي هسته اي رو بياورد.بنابر اين با استفاده از انرژي هسته اي اين كشور توانست توليد دي اكسيد كربن را كاهش دهد و علاوه بر آن ۷۵%از برق كل كشور را از طريق انرژي هسته اي تاميين كند.محيط زيست از آن جهت براي فرانسويان اهميت دارد كه گردشگري را رونق مي بخشد علاوه بر آن چون مردمي قانونمند هستند ،براي هر چيز چهار چوبي تشكيل ميدهند.
يه دليل وجود آبهاي بسياري كه در مجاورت اين سرزمين وجود دارد ،جنگل هاي زيادي نيز در اين كشور درست شده اند.به طوري كه حتي امروزه كه فرانسه كشوري پيشرفته و صنعتي شده است ،۲۸% از كل خاك اين مملكت را جنگل ها تشكيل داده اند.همچنين وجو ۹ پارك ملي و ۴۶ پارك طبيعي علاوه بر آنكه به زيبايي اين كشور كمك كرده ،محافظي براي طبيعت نيز محسوب مي شود.
در طي تحقيقاتي كه در سال ۲۰۱۱ در دانشگاه هاي بيل و كلمبيا انجام شده است ،تور فرانسه از نظر آگاهي و هوشياري درباره محيط زيست رتبه ششم دنيا را به خود اختصاص داده است.
صنايع فرانسه:
صنايع در فرانسه نقش بسياري دارد و بودجه زيادي را هر ساله به خود اختصاص مي دهد ولي در عوض بازدهي بسياري هم به همراه دارد.از جمله عوامل گردشگري فرانسه مي توان به وجو صنايع ناب اين كشور اشاره كرد.در زمينه ساخت ماشين آلات ،توليد فلز ،ساخت وسايل نقليه ،ساخت كشتي ،هواپيما و وسايل الكترونيكي ،نظامي ،اتمي البسه ،صنايع پتروشيمي ،مواد خوراكي و مشروبات و منسوجات و هميچنين توليد و صادر كردن مركبات و خشكبار از جميه چغندر ،جو ،سيب زميني ،گندم ،ذرت ،سيب ،برنج ،انگور و علاوه بر آن در زمينه دامپروري و توليد گوشت قرمز و سفيد مانند پرورش گاو ،خوك و ماهي فعاليت گسترده اي دارد و علاوه بر آنكه نياز خود را در ان زمينه برطرف مي كند ،از اين محصولات صادر نيز مي كند و بسياري از بودجه مملكت را از اين طريق تاميين مي كند.اجناس فرانسوي از بهترين اجناس دنيا به حساب مي آيند و از استانداردهاي جهاني برخوردارند.

تور فرانسه
حمل و نقل وجاده ها در فرانسه:
بيش از ۸۴۰ هزار كيلومتر راه آسفالته در فرانسه وجود دارد.همچنين طول راه آهن به كار برده شده در اين كشور را ۴۲۵۵۵ كيلومتر مي دانند.از لحاظ حمل و نقل نيز از پيشگامان دنياست و چون كشوري است كه در عرصه ساخت كشتي ،توليد فلز و ساخت هواپيما كاملا موفق بوده است ،توانسته تمامي كشور را به طريق مختلف به هم وصل كند.اين نكته در گردشگري فرانسه بي تاثير نبوده است.كشور پهناوري هم چون فرانسه كه آثار تاريخي بسياري دارد و سالانه بيش از ۸۰ ميليون نفر را ميزباني مي كند ،مسلما ا جمعيتي عظيم روبه رو خواهد بود.در نتيجه بايد جوابگوي اين جمعيت باشد.وجود متروها ،خطوط بي آر تي ،قطارهاي سريع و سير ،ترن هاي هوايي و… توانسه اين مشكلات را به خوبي حل كند و اين كشور را از ترافيك در امان نگه دارد.خطوط هوايي براي سفرهاي بين المللي در شركت هوايي ايرفرانس صورت مي گيرد و پروازهاي داخلي به عهده شركت اير-اينتر است.
در سال ۱۹۹۸ بيش از۷۰ ميليون نفر به گردشگري رفتند.بنابر اين در آن سال اين كشور توانست رتبه نخست در ميان كشورهاي تورستي دنيا را كسب كند و بالاتر از ايتاليا ،آمريكا ،چين ،مكزيك و انگلستان قرار گيرد.در سال ۲۰۰۶ نيز درآمدي بيش از ۴۶ ميليارد دلار از طريق صنعت توريسم و گردشگري به دست آورد و باز هم بيشترين توريست دنيا ا به خود اختصاص داد.

عوامل مهم در گردشگري تور فرانسه:
فرانسه كشوري توسعه افته است كه هر ساله تعداد بسيار زيادي از توريست هاي دنيا را به سمت خود جذب مي كند.اين كشور نسبتا پهناور جز يكي از سه كشوري است كه در مجاورت درياي مديترانه و همينطور اقيانوس اطلس قرار دارد.سواحل زيبا و با شكوه موجود در آن باعث ايجاد آب و هوايي معتدل و گرم شده است.و راه را براي گردشگري فرانسه باز كرده است.
اين كشور از وسعت زيادي برخوردار است به طوري كه سومين كشور وسيع در كل قاره اروپا و بزرگترين كشور در ميان كشورهاي عضو اتحاديه اروپا و كشورهاي اروپاي غربي به حساب مي آيد.
قانونمندي و مقرراتي بودن فرانسويان در كل دنيا نظير ندارد.مسلما گردشگري فرانسه يكي از بهترين و جذاب ترين گردشهايي است كه يك نفر مي تواند تجربه كند.بر طبق همه پرسي كه در ۴ اكتبر ۱۹۵۸ صورت گرفت ،قانون اساسي به شكل امروزي به رسميت درآمد.اصلي ترين چيزي كه در اين كشور به مرحله تصويب و اجرا درآمد اين بود كه بناي را بر يك كشور دموكرات طلب و سكولار پايه ريزي كنند.و مردم در تعيين حاكميت آن نقش صد در صد را دارند.
پس از آنكه دوران قرون وسطي در اروپا به اتمام رسيد ،شروع به پيشرفت فوق العاده اي كرد به طوري كه در نواحي مختلف داراي مستعمره هايي شد.اين اتفاق در قرون ۱۹ و ۲۰ ميلادي افتاد.پس از آن هم صنعت فرانسه همواره رو به پيشرفت بوده است.به طوري كه اين كشور را مهد فرهنگ مدرن و امروزي جهان مي دانند.اين كشور هنرمندان و انديشمندان زيادي را پرورش داده است.به طور كلي اين كشور در ايجاد برخي هنرها ،انديشه ها و پيشرفت در بسياري از زمينه ها نقش ويژه اي داشته است.در اواخر دوره قرون وسطي و زماني كه تمامي كشورهاي اروپايي در جهل و فريب خود به سر مي بردند ،در آتشي در زير خاكستر شعله ور شد.انديشمندان و افراد كارآمد از جاهاي مختلف به اين كشور كشيده شدند و در زمينه هاي مختلف از جمله زمينه هاي علمي ،فرهنگي و هنري مشغول فعاليت بودند تا فرهنگ نوين و امروزي را بنا نهند.كشوري همچون تور فرانسه كه از لحاظ صنعتي بسيار پيشرفته است ،از لحاظ فرهنگي و هنري خدمتي بي نظر به دنيا كرده است و داراي قدمتي طولاني نيز مي باشد بايد هم در رده كشورهاي توريستي و توسعه يافته قرار بگيرد.آثار تاريخي در به اندازه اي زيااد است كه گردشگري فرانسه اين روزها حتي براي ساكنين ساير كشورهاي اروپايي لذت بخش است.اين كشور را مي توان در كل دنيا چهارمين كشوري دانست كه بيشترين آثار تاريخي ثبت شده در يونسكو را دارد.شايد به همين دليل باشد كه سالانه جمعيتي در حدود ۸۳ ميليون نفر براي ديدن بناهاي تاريخي ،موزه ها ،كاخ ها ،كليساها و … به آنجا مي روند.
اين كشور اروپايي جز كشورهايي است كه همه جوره از بهترين هاي دنياست.از لحاظ بودجه نظامي رتبه پنجم در جهان را دارد و از نظر دارا بودن ذخاير هسته اي رتبه سوم دنيا را به خود اختصاص داده ست.علاوه بر آن به دليل وجود گردشگران و توريستان بسياري كه به اين كشور مي آيند ،بازار از رونق بسيار خو

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.